2013. júl. 9.

David Clement-Davies- Tűzhozó


... a legjobb fantasy amit eddig olvastam...

Hogyan került hozzám:
Korábbi bejegyzésben leírtam:)

A Tűzhozó egy olyan fantasy, ami szarvasokról szól. Nagyon izgalmas, rejtélyes, én néha már a körmömet rágtam és olyan "Úristen, mi lesz, Úristen, Úristen, tudni akarom" fejet vágtam (hugi lefényképezett onnan tudom:D). David olyan szereplőket alkotott, akiket szeretni kell! Nem lehet nem szeretni a karaktereit, pl.: Bankfootot, Füzét, Páfrányt, meg a többieket. Persze ebben a
Rannoch és Füze
történetben is van gonosz (mint minden fantasy-ban), és a karaktere külseje (az elképzelésem szerint) teljesen tükrözi a belső viharait, harcait önmagával: ő Sgorr, az agancstalan, félszemű bika. Valamilyen szinten őt is lehet szeretni,  mint GONOSZT, de a könyv nagy részében ki nem állhattam (Hogy bánthatja szegény kicsi Rannochot?)
Magáról a könyvről (még):
- A felépítése tökéletes,
- A szarvasok (igazságok is vannak benne, pl. a szarvasbőgés) történetét egy kis fantasy-val megspékelve ismerhetjük meg.
- Kiválóan jellemzi a szereplőket.
- Minden mozzanata a könyvnek dobott egyet a hangulatomon (volt mikor szomorú lettem, volt mikor
Sgorrla bikák
nagyon-nagyon boldog)
- Letehetetlen (főzés közben is olvastam, persze ráraktam egy réted védő-újságpapírt, nehogy baja essen)
- Valósággal beszippantott ez az új világ... IMÁDTAM.
Borító:
Álomszép.
Kedvenc karakter:
Mindenki, de íme néhány fontosabb: Rannoch, Füze, Bankfoot, Birrmagnur, Szelence, Páfrány, Vakmag.. stb, stb. :)
Kedvenc rész/részek:
Minden egyes szava :D
Szelence
Utált rész/részek:
Nincs
Érzelmek:
Szarvasszerelem?! Vannak benne ölelkezős, "összedörgölőzős" részek
Teljes értékelés: 
Egyik kedvenc! :D Ahogy a borítón is áll: Érdemes rá, hogy széles körben olvassák!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése