2013. júl. 8.

The Iron King – Vaskirály

... a látszat néha csal...


Hogy került hozzám:
A könyvmolyképző
kiadó 50%-os akciót
hirdetett. Én éltem a
lehetőséggel és megren-
deltem a Vaskirályt
(+ a Shivert)




Kacor

Nem olvastam a Szentivánéji álmot, így nem tudtam hova tegyem a sok hasonlóságot (pl. Puck, Titánia, Oberon), de ez nem igazán zavart. Julie Kawaga egy olyan mesevilágot teremtet, ami nem túl gyerekes és nem túl felnőttes, komoly ezért lett YA könyv belőle. Minden mellék,- és főszereplő rendesen ki van dolgozva, tisztán láttam magam előtt az arcokat. A helyszínek varázslatosak, mágikusak :) 
Negatívum: 
-Aliz csodaországban hasonlóság: Kacor, akit egyébként imádtam, de
Meghan
nagyon hasonlít Cheshire macskára. 
– Sok-sok tőmondat :s 
– Az irdatlan macska, az irdatlan konyha, az irdatlan gépek stb… AZ A SOK IRDATLAN. 
– MÉG MINDIG NEM TUDOM MI AZ A PÚKA :D 
– Tudom, hogy helyes de nekem olyan fura pl.: 150. oldalon: „A földhöz préselődtem, és igyekeztem MENNÉL kisebbre összehúzni magam.” 




Borító:
Gyönyörű... :) A gerince világoskék :)
Kedvenc karakter:
 Kacor, Puck/Robbie/Robin pajtás, Ash (*.*), Meghan, és a „hörcsögök”.
Kedvenc rész/részek:
Az Elízium, Ash+ Meghan részek, a hörcsögös pillanatok és tetszett az Álomcsipkés hallucináció is :D
Utált rész/részek:
Ash undokoskodó, hideg pillanatai, és a szatíros részek :) 
Érzelmek:
1-2 csók + 1-2 "gondolat" :)
Teljes értékelés: 
Egyik kedvenc! :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése