2013. júl. 8.

Frank Cottrell Boyce- Milliók


... vannak fontosabb dolgok is a pénznél...














Hogy került hozzám:

Egy korábbi bejegyzésben már leírtam :)

Fülszöveg: Két gyerek és egy zsák pénz. Egy zsák pénz, amely azonban hamarosan hamarosan minden értékét elveszti, hacsak villámgyorsan el nem költik. Egy zsák pénz, amelyre ráadásul másnak is fáj a foga...


Teljesen másra számítottam... és csalódtam

Az alaptörténet, hogy találnak egy zsák pénzt, és gyorsan el kell költsék.
Egy vicces, "menő", YA történetre számítottam (bár tudtam  hogy két kisfiúról szól), de helyette egy szentekkel teli, adakozós valamit kaptam.  Hál istennek a végén van egy kicsi izgalom :) De ezektől függetlenül olvastatja magát, 2 nap alatt végeztem vele. A Szentek nélkül is élvezhető lett volna.


Damian
Borító:
Kemény borításban van meg, amihez fényes védőboritó jár. Nekem nélküle jobban tetszik.
Kedvenc karakter:
Üvegszem, Antony
Kedvenc rész/részek:
Üvegszemes rész a végén.
Utált rész/részek:
A szentes részek (hivő vagyok, de könyben nem szeretem :/ )
Érzelmek:
Semmi.
    Teljes értékelés:              



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése